*

× AnyDesK
Remote support
Τ: (+30) 211 8500 323, 210 2241 081 Mail: info@dlgcom.gr
 » Pegasus WebAppPegasus Web App e-Transport
Περισσότερα
Περιγραφή
Δυνατότητες
Modules Εφαρμογής
Ενδιαφέρομαι

Εργαλείο αιχμής για την Εταιρία Μεταφορών που θέλει να διαφοροποιηθεί!

Ελάτε και ΕΣΕΙΣ με τους καλύτερους του κλάδου!


Σε ποιους απευθύνεται:

  • Μεταφορικές εταιρίες
  • Logistics
  • Χώρους φύλαξης αποθεμάτων

Τι προσφέρει:

Απελευθερώνει ένα εύρος εργασιών που να εκτελεστούν από τον οδηγό επί τόπου ώστε να μην συσσωρεύεται περιττός όγκος δουλειάς στα γραφεία! Άμεση real time ενημέρωση για τις Φορτωτικές – Παραδόσεις – Αντικαταβολές τόσο στο site σας όσο και στο τοπικό Pegasus Transport ERP!
Ο οδηγός μέσα από οποιαδήποτε συσκευή (pc-table-mobile) βλέπει online τις Φορτωτικές του δρομολογίου του & καταχωρεί με ένα κλικ τη Παράδοση, το τρόπο Είσπραξης και την Αντικαταβολή!
Αυτόματα μέσα από το site σας, ο πελάτης έχει τη δυνατότητα να ελέγξει ποιες Φορτωτικές παραδόθηκαν, ποια η αξία τους και να προβεί σε online πληρωμή!
Τέλος, την ίδια χρονική στιγμή ενημερώνεται και το Pegasus ERP που έχετε στην Επιχείρηση ώστε οι υπάλληλοι να γνωρίζουν σε πραγματικό χρόνο τί συμβαίνει με κάθε παράδοση, δίχως να αναλώνονται σε περιττά τηλέφωνα!
 

Pegasus Ανταγωνιστικά Πλεονεκτήματα

  • Δυνατότητα προσθήκης σε υφιστάμενο website με πολύ απλό τρόπο & δίχως να επηρεάζεται η ιστοσελίδα της Επιχείρησής σας!
  • Άμεση έναρξη λειτουργίας, δίχως χρονοβόρες διαδικασίες εγκατάστασης – Ευέλικτη Χρήση – Άμεση εξοικείωση των Χρηστών!
  • Χαμηλό κόστος επένδυσης & συντήρησης, γεγονός που τη καθιστά προσιτή σε κάθε μικρή αλλά δυναμική μεταφορική εταιρία!

Συνδυάστε το Pegasus Transport Web App με την Εφαρμογή Pegasus Transport ERP

Δείτε εδώ πως

Ο απόλυτος συνδιασμός για άμεσα και μετρήσιμα αποτελέσματα

Ανταγωνιστικά Πλεονεκτήματα:

  • Χωρίς Χρεώσεις ανά Θέση Εργασίας
  • Καταχώρηση & Διαχείριση Φορτωτικών
  • Παρακολούθηση Αντικαταβολών - Παραδόσεις
  • Έκδοση Παραστατικών
  • Διαμόρφωση Ειδικών Τιμοκαταλόγων ανά πελάτη
  • Παρακολούθηση και Οργάνωση των αναθέσεων που κάνετε σε εξωτερικούς συνεργάτες (Φορτωταξί).
  • Μαζική ανάθεση φορτωτικών σε όχημα με ταυτόχρονη εκτύπωση των Φορτωτικών.
  • Άμεση εικόνα του τί φέρει κάθε όχημα.
  • Μαζική Τιμολόγηση βάσει ειδικής συμφωνίας με τον εκάστοτε πελάτη σας.
  • Εμπορική Διαχείριση & λογιστική εποπτεία και την οικονομική Εικόνα της Επιχείρησής.
  • Διασύνδεση Υποκαταστημάτων με αμφίδρομη επικοινωνία μεταξύ τους - Aυτόνομη offline λειτουργία ανά κατάστημα
  • Online οικονομικές καρτέλες (Pegasus e-Transport)
  • e-Invoice: Σύνδεση με pdf printer για τη δημιουργία Ηλεκτρονικού Παραστατικού.
  • Αυτόματη ενημέρωση Καρτέλας Πελάτη/Προμηθευτή από το Α.Φ.Μ. σε απευθείας σύνδεση με τη Γ.Γ.Π.Σ
  • Δημιουργία αρχείου για την Υποβολή Φορολογικών Στοιχείων (Μ.Υ.Φ.)
  • Δυνατότητα γέφυρας με τα πιο γνωστά λογιστικά προγράμματα της αγοράς

Οδηγείστε τη Μεταφορική σας Εταιρία στη Κερδοφορία! Επιλέξτε Pegasus ERP!


Αποκτήστε περισσότερα με Pegasus!

  • Οργανώστε την Επιχείρησή σας με όσους χρήστες επιθυμείτε και κρίνετε ότι είναι απαραίτητο για την ορθή λειτουργία της - Δεν υπάρχει περιορισμός σε θέσεις εργασίας ή επιπλέον κόστος!
  • Αξιοποιήστε την Εμπορική Διαχείριση Pegasus ERP για τη λογιστική & οικονομική εικόνα της Μεταφορικής Εταιρίας – Προμηθευτές/Αγορές/Πελάτες/Πωλήσεις/Πολλαπλές Αποθήκες/Δαπάνες/Προγραμματισμός Εισπράξεων – Πληρωμών!
  • Εξαιρετική διεπαφή με Excel για Εισαγωγή/Εξαγωγή Αρχείων - Εκτυπώσεων – Αναφορών / Σύνδεση με pdf printer για e-Invoice – Καλύπτει κάθε ανάγκη & απαίτηση!
  • Αναβαθμίστε τις Υπηρεσίες σας & Διεκδικήστε νέο πελατολόγιο με το ενσωματωμένο CRM – Προσφορές /sms /email για να είστε σε επαφή με τους πελάτες σας!
  • Ικανοποιήστε κάθε απαίτηση του Λογιστή & διευκολύνετε την εργασία του, αξιοποιώντας το διαθέσιμο module Γέφυρες Λογιστικής - Δυνατότητα επικοινωνίας με τις πιο γνωστές Λογιστικές Εφαρμογές!
  • Δυνατότητα διαχείρισης Οχημάτων με το module Έργα ώστε να έχετε πλήρη άποψη των Δαπανών αλλά και λοιπών εξόδων κάθε Οχήματος για την βέλτιστη παρακολούθηση της επιχείρισης

  • Διευκόλυνση της καθημερινής ροής των εργασιών
  • Βελτίωση της παροχής υπηρεσίας
  • Καλύτερη εικόνα της επιχείρησης στους πελάτες
  • Έλεγχο του προσωπικού & της καθημερινής λειτουργίας

Αναβαθμίστε τις Υπηρεσίες σας, τέρμα η χαρτούρα!

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Βορείου Ηπείρου 45, Μαρούσι 151 25, Αθήνα
T: 211 8500 323, 210 2241 081