*

× Ammy TeamViewer AnyDesK
Remote support
Τ: (+30) 211 8500 323e-mail: info@dlgcom.gr
 » ERP ExperiencePegasus Retail ERP Start Up
Περισσότερα
Περιγραφή
Δυνατότητες
Modules Εφαρμογής
Αρχεία
Ενδιαφέρομαι

Pegasus Retail ERP - Η Μηχανογράφηση στο επίκεντρο της Λιανικής Πώλησης!

Αναζητάτε περισσότερα από την καταγραφή των εισπράξεων Επιδιώξτε την ανάπτυξη της επιχείρησής σας & την επαναλαμβανόμενη πώληση στους πελάτες σας!

Σε ποιους απευθύνεται:

  • Επιχειρήσεις Ένδυσης/Υπόδησης
  • Mini/Super Market - Υπεραγορές 
  • Χρωματοπωλεία - Είδη κιγκαλερίας  
  • Αρτοποιεία - Ζαχαροπλαστεία
  • Stock House

Το λογισμικό Pegasus Retail ERP σε συνδυασμό με ένα σύστημα POS (Point of Sale) είναι ένα πανίσχυρο εργαλείο στα χέρια του Επιχειρηματία


Γιατί να επιλέξετε Pegasus Retail ERP Start up?

  • Άμεση Πώληση με Barcode scanner
  • Καταγραφή Είσπραξης με οποιονδήποτε τρόπο
  • Εύχρηστο μενού επιλογών σε touch περιβάλλον
  • Παρακολούθηση Πόντων – Loyalty Cards
  • Έκδοση – Εξαργύρωση Δωροεπιταγών (Gift Cards)
  • Παρακολούθηση Πωλητών – Καταγραφή δραστηριοτήτων
  • Ταμειακή Ροή – Εικόνα Επιχείρησης
  • Αποθήκη σε πραγματικό χρόνο
  • Παρακολούθηση Αποθέματος & Όρια Αναπαραγγελίας
  • Παρακολούθηση Παραγγελιών (Back Orders)
  • Απογραφή με τη χρήση φορητών PDAs
  • Ολοκληρωμένη Εμπορική Διαχείριση

Διεκδικήστε περισσότερα από μία απλή έκδοση απόδειξης.

Μη συμβιβάζεστε με τίποτα λιγότερο από αυτό που έχετε πραγματικά ανάγκη!

  • Χωρίς Χρεώσεις ανά Θέση Εργασίας / Αριθμό Ταμείων - Κανένας περιορισμός στους Χρήστες – Multi User License!
  • Άδεια Χρήσης με Ιδιοκτησιακό καθεστώς για έχετε ΠΑΝΤΑ πρόσβαση στα δεδομένα σας – Χωρίς Επινοικίαση & κρυφές χρεώσεις!
  • Συμβατότητα & Επικοινωνία με Barcodes scanners/printers, Θερμικούς Εκτυπωτές, Φορολογικούς Μηχανισμούς & Ταμειακά
  • Συστήματα, Price Checkers, Ζυγιστικά, PDAs!
  • Ενιαία Λύση με Back Office για πλήρη οργάνωση & εποπτεία κάθε πτυχής της εμπορικής σας δραστηριότητας!
  • e-Shop με Pegasus e-Commerce Web App / Δημιουργήστε το δικό σας Ηλεκτρονικό Κατάστημα με αμφίδρομη επικοινωνία με το Pegasus ERP Retail!
  • Αυτόματη ενημέρωση των ειδών σε Skoutz.gr, Pathfinder.gr & Best Price.gr
  • Ενέργειες Marketing με Μαζική Αποστολή email/sms – Αποστολή προσφορών σε Υποψήφιο ή Υφιστάμενο Πελατολόγιο με το module CRM!
  • Ανάπτυξη Συστήματος Βήμα-Βήμα / Ξεκινήστε απλά & οικονομικά- Το Pegasus θα ακολουθήσει τη πορεία της Επιχείρησής σας & αναβαθμίζεται όταν εσείς το επιλέξετε!
  • Διασύνδεση Υποκαταστημάτων - Διαχείριση Franchise Επιχειρήσεων – Προνομιακή Τιμολογιακή Πολιτική!

 

Οθόνη Retail

  • Touch Screen Διαμόρφωση για εύκολη Χρήση
  • Εύκολη Παραμετροποίηση των πλήκτρων για εκτέλεση πλήθους εργασιών
  • Άμεση Εξοικείωση χρηστών με ελάχιστη εκπαίδευση
  • Login Πωλητών για Έναρξη / Λήξη Βάρδιας & Παρακολούθηση Ταμείου
  • Πολλαπλοί Τρόποι Πληρωμής (Μετρητά, Πιστωτική Κάρτα, Χρεωστική κτλ)
  • Απόδειξη σε Αναμονή
  • Αλλαγή Παραστατικού (Απόδειξη Λιανικής, Τιμολόγιο Πώλησης, Επιστροφή, Πιστωτικό κτλ)

Πελάτες - Προμηθευτές

  • Ο Πελάτης / Προμηθευτής συνδέεται με καρτέλα συναλλασσόμενου στο CRM.
  • Δυνατότητα ορισμού ειδικής τιμολογιακής πολιτικής ανά πελάτη (επιλογή τιμοκαταλόγου, ορισμό έκπτωσης ανά ομάδα προϊόντος / ανά προϊόν)
  • Παρακολούθηση Υποκαταστημάτων Πελάτη / Προμηθευτή. Δυνατότητα ξεχωριστής οικονομικής καρτέλας ανά υποκατάστημα, αλλά και συνολική του πελάτη.
  • Πλήρης οικονομική παρακολούθηση (παραστατικά, αποδείξεις, αξιόγραφα, εισπράξεις).
  • Πιστωτικό Όριο ανά πελάτη.
  • Ορισμός ετησίου στόχου τζίρου ανά Πελάτη / Προμηθευτή
  • Παρακολούθηση πελατών ανά πωλητή.
  • Παρακολούθηση των υπολοίπων των Πελατών - Προμηθευτών και προγραμματισμό αυτών!

Αποθήκη

  • Παρακολούθηση Barcode & πολλαπλών κωδικών ανά είδος.
  • Τρεις (3) βασικοί τιμοκατάλογοι πώλησης και απεριόριστο πλήθος ειδικών τιμοκαταλόγων.
  • Δυνατότητα ορισμού τιμών πώλησης βάση της συμφωνημένης τιμής αγοράς.
  • Εκτύπωση Ετικετών με barcode.
  • Εύκολη διαδικασία απογραφής. Δυνατότητα αυτόματης ενημέρωσης από συσκευές απογραφής.
  • Παραστατικά εσωτερικής διακίνησης για μεταφορά ειδών ανάμεσα στους αποθηκευτικούς σας χώρους.
  • Παρακολούθηση Θέσης - Ράφι ανά χώρο.
  • Παρακολούθηση υπολοίπων, εκκρεμών παραγγελιών πελατών, τρέχουσων παραγγελιών προμηθευτών ανά αποθηκευτικό χώρο ή συνολικά.
  • Παρακολούθηση ειδών με τρεις (3) διαστάσεις (μήκος - πλάτος - ύψος) αλλά και βάρος.

Λογιστική Διαχείριση

Αγορές - Πωλήσεις

  • Ταμειακές Ροές
  • Καταχώρηση και εκτύπωση όλων των παραστατικών Πώλησεων / Αγορών
  • Εικόνα Επιχείρησης
  • Αυτόματη ενημέρωση της αποθήκης και της οικονομικής καρτέλας του Πελάτη / Προμηθευτή
  • Διαχείριση Αξιογράφων
  • Υπολογισμός των τιμών Πώλησης / Αγοράς ανάλογα με την τιμολογιακή πολιτική που έχετε ορίσει σε κάθε Πελάτη / Προμηθευτή.
  • Καταχώρηση Δαπανών
  • Αντιγραφή παραστατικών.
  •  Απογραφή Αποθήκης
  • Μετασχηματισμός παραστατικών - Μαζικός Μετασχηματισμός Δελτίων Αποστολής.
  •  Μαζικός Μετασχηματισμός
  • Μαζική επιλογή ειδών (π.χ. από περιγραφή ή από μέρος του κωδικού τους.
  •  Δημιουργία αρχείου για την Υποβολή Φορολογικών Στοιχείων (ΜΥΦ)
  • Υπολογισμός Κρατήσεων / φόρων στο σύνολο του παραστατικού, όπου χρειάζεται.
  •  Δυνατότητα Γέφυρας με τα πιο γνωστά Λογιστικά Προγράμματα
  • Δυνατότητα έκπτωσης στο σύνολο του παραστατικού, αλλά και μέχρι 2 ποσοστά έκπτωσης ανά είδος.

Παραγγελίες σε Προμηθευτές

  • Ο Καταχώρηση παραγγελιών προς προμηθευτές.
  • Αναλυτική παρακολούθηση των παραγγελιών ανά κατάσταση (εκκρεμείς παραλαβές, προς έλεγχο, προς ακύρωση, προς καταχώρηση τιμολογίου κ.ο.κ.).
  • Εμφάνιση των αναμενόμενων από παραγγελίες ειδών στην αποθήκη.
  • Δυνατότητα ολικής αλλά και τμηματικής εκτέλεσης της παραγγελίας.

Συναλλασσόμενοι

  • Αναλυτική καταγραφή όλων των συναλλασσομένων της επιχείρησης - Ιστορικό.
  • Παρακολούθηση των δραστηριοτήτων του συναλλασσόμενου (τηλέφωνα, ραντεβού, υπενθυμίσεις, κ.ο.κ.)
  • Απεριόριστο πλήθος τηλεφώνων και e-mail ανά συναλλασσόμενο.
  • Κατηγοριοποίηση ανά κατηγορία Marketing, κατηγορία επαγγέλματος και Target Group.
  • Καθορισμός στόχου ανά συναλλασσόμενο.
  • Πλήρης καταχώρηση όλων των αρχείων του συναλλασσόμενου (κείμενα, συμβάσεις, εικόνες, προσφορές κ.ο.κ.)
  • Κατηγοριοποίηση της επικοινωνίας του κάθε συναλλασσόμενου, για αυτόματη συμμετοχή σε αποστολές e-mail, sms και fax. Τήρηση ιστορικού του κάθε συναλλασσόμενου.

Δραστηριότητες

Επικοινωνία

  • Αναλυτική καταχώρηση όλων των δραστηριοτήτων των χρηστών σας, είτε αφορούν εσωτερικές εργασίες της επιχείρησης, είτε εργασίες για κάποιον συναλλασσόμενο.
  • Δημιουργία κειμένων για αποστολή με e-mail, sms ή fax
  • Ημερολόγιο δραστηριοτήτων χρήστη, με όλες τις δραστηριότητές του ανά ημέρα.
  • Ορισμός κριτηρίων για μαζική αποστολή μηνυμάτων
  • Έλεγχος εκκρεμών δραστηριοτήτων.
  • Χρονοπρογραμματισμός αποστολής μηνυμάτων
  • Παρακολούθηση των ραντεβού του κάθε χρήστη από το πλάνο δραστηριοτήτων του.
  • Αποστολή κειμένων μαζικά ή και μεμονωμένα
  • Δυνατότητα αυτόματης δημιουργίας μίας πρότυπης δραστηριότητας στον αρμόδιο χρήστη μετά την εκτέλεση κάποιας διαδικασίας της εφαρμογής (π.χ. με την αλλαγή της κατάστασης μιάς παραγγελίας).
 

Προσφορές

  • Δημιουργία προσφορών & σύνδεση με τη καρτέλα πελάτη.
  • Εκτύπωση της προσφοράς σε διαφορετικού είδους φόρμες (π.χ. άλλη για υλικό και άλλη για υπηρεσίες).
  • Αυτόματη αποστολή της προσφοράς με e-mail.
  • Αυτόματη μετατροπή της προσφοράς σε παραγγελία.

Αναφορές - Στατιστικά

  • Δυνατότητα δημιουργίας μεγάλης ποικιλίας αναφορών με κριτήρια που εσείς επιλέγετε
  • Εξαγωγή των αναφορών σε εκτυπώσεις, γραφήματα και διάφορες μορφές αρχείων π.χ. excel, txt, ascii
  • Δημιουργία έτοιμων αναφορών, εκτυπώσεων και στατιστικών που μπορεί να εκτελεί ο τελικός χρήστης.
  • Εκτύπωση ετικετών.

Επεξεργασία Δεδομένων

  • Εύρεση στοιχείων από όλους τους πίνακες της εφαρμογής. Δυνατότητα μαζικών αλλαγών στα αποτελέσματα των αναζητήσεων.
  • Εύκολη εισαγωγή δεδομένων.
  • Εισαγωγή δεδομένων από διάφορες μορφές αρχείων π.χ. excel, στους βασικούς πίνακες της εφαρμογής.
  • Αυτόματη ενημέρωση Καρτέλας Πελάτη/Προμηθευτή από το Α.Φ.Μ. σε απευθείας σύνδεση με τη Γ.Γ.Π.Σ
  • Αυτόματη ενημέρωση ορθής διεύθυνσης Καρτέλας Πελάτη/Προμηθευτή από το API της Google (Google Maps GEOCODE)

  • Διευκόλυνση της καθημερινής ροής των εργασιών
  • Βελτίωση της παροχής υπηρεσίας
  • Καλύτερη εικόνα της επιχείρησης στους πελάτες
  • Έλεγχο του προσωπικού & της καθημερινής λειτουργίας
Γιατί με ΤΕΣΑΕ & Pegasus Retail ERP - Γνώρισε το Λογισμικό

 

Επαναπροσδιορίζουμε την Εντατική Λιανικη !!!

 

 

#Οικονομικά Λογισμικά, #Λογισμικά μικρών επιχειρήσεων, #Λογισμικά επιχειρήσεων, #Λογισμικά Αθήνα, #Μηχανοργάνωση προσφορές

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Βορείου Ηπείρου 45, Μαρούσι 151 25, Αθήνα
T.211 8500 323 - F.211 8500 933