*

× AnyDesK
Remote support
Τ: (+30) 211 8500 323 Mail: info@dlgcom.gr
 » ERP ExperiencePegasus Estiasi Start Up
Περισσότερα
Περιγραφή
Δυνατότητες
Ενδιαφέρομαι

Εφαρμογή Μηχανογράφησης για την Ολοκληρωμένη Διαχείριση της Μαζικής Εστίασης & Ασύρματης Παραγγελιοληψίας.

 

Ταυτότητα Προϊόντος:

Το Pegasus Estiasi ERP αποτελεί τη 1η ΕΝΙΑΙΑ λύση που καλύπτει όλες τις δραστηριότητες της σύγχρονης Επιχείρησης Εστίασης. Ασύρματη Παραγγελιοληψία - Delivery -Take Away & Εμπορική Διαχείριση μέσα από μια εφαρμογή χωρίς πρόσθετα modules ή λοιπές χρεώσεις. Η άκρως πετυχημένη πορεία του στην αγορά για πάνω από 15 χρόνια και οι δεκάδες πετυχημένες ενεργές εγκαταστάσεις (ανεξαρτήτως μεγέθους) αποτελούν εγγύηση για την αξιοπιστία της εφαρμογής και τη συνεχή ανάπτυξή της ώστε να καλύπτει νέες ανάγκες που προκύπτουν.

Σε ποιους απευθύνεται:

Το Pegasus Estiasi ERP απευθύνεται σε κάθε Επιχειρηματία του κλάδου της Εστίασης που επιθυμεί να καλύψει απλές ή πιο σύνθετες ανάγκες λειτουργίας, πάντα με γνώμονα τις δικές του συγκεκριμένες απαιτήσεις:

  • Εστιατόρια-Ταβέρνες
  • Cafe Bar
  • Delivery
  • Νυχτερινα Κέντρα
  • Πολυχώρους Διασκέδασης
  • Take Away - Καταστήματα Γρήγορου Φαγητού 
  • Beach Bar
  • Ξενοδοχεία (Χρέωση Δωματίων) κλπ.

 

Γιατί Pegasus Εστίαση;

  • Χωρίς Χρεώσεις ανά Θέση Εργασίας – Multi-user Άδεια Χρήσης
  • Ασύρματη Παραγγελιοληψία σε 1’ λεπτό – Με PDA /Tablet/Smartphone – ΔΩΡΕΑΝ έως 3 χρήστες PDA (Σερβιτόροι)
  • Σταθερά χαμηλό κόστος Ετήσιας Σύμβασης Στήριξης ανεξαρτήτως αριθμού σερβιτόρων/τερματικών pos
  • Συμβατότητα χωρίς περιορισμούς στο h.w (Ταμειακές Μηχανές/Φορολογικούς Μηχανισμούς/Θερμικούς Εκτυπωτές)
  • Δυνατότητα Offline Λειτουργίας της Ασύρματης – Ελληνικό/Αγγλικό menu – Άμεση εξοικείωση των Χρηστών σε 10’ λεπτά
  • Εξαιρετικά προσιτό κόστος για κάθε επιπλέον PDA (4+) – ΧΩΡΙΣ επιβάρυνση στο κόστος της Ετήσιας Σύμβασης
  • Παραγγελιοληψία – Delivery – Take Away μέσα από την ίδια πλατφόρμα λειτουργίας για άμεση εκτέλεση κάθε εργασίας
  • Προσαρμογή ανά Χρήστη αναλόγως του πόστου που αναλαμβάνει με διαφορετικά προνόμια χρήσης
  • Σύγχρονη λειτουργία Delivery με barcode scanner για παρακολούθηση των Διανομέων – Πακέτων – Δρομολογίων – Χρόνων Παράδοσης
  • Δυνατότητα σύνδεσης με τηλεφωνικό κέντρο για αναγνώριση κλήσης – Έως 3 επιπλέον αριθμούς κινητής τηλεφωνίας
  • Ενσωματωμένο KDS (Kitchen Display System) για να καταργήσετε τους εκτυπωτές & να αναβαθμίσετε τη λειτουργία της κουζίνα σας
  • Εμπορική Διαχείριση (back office) από το Pegasus ERP για τη λογιστική εποπτεία & την οικονομική εικόνα της Επιχείρησής σας
  • Συνταγές Προϊόντων – Αναλώσεις Α’ Υλών & προγραμματισμός αναλώσεων όλων των πωληθέντων ειδών στο τέλος της ημέρας με το module PIM
  • Δυνατότητα Loyalty για την επιβράβευση Πελατών με τη συλλογή πόντων & την εξαργύρωση δωροεπιταγών
  • Online Αναβαθμίσεις (Updates) για πλήρη υποστήριξη της εφαρμογής σε φορολογικές & λειτουργικές απαιτήσεις

  

POS Παραγγελίας / Take Away

  • Προγραμματιζόμενα Πλήκτρα για προσαρμογή στις απαιτήσεις σας
  • Καταχώρηση Παραγγελίας σε 2 κινήσεις – Ελάχιστα κλικ από το χρήστη
  • Απεικόνιση Κατάστασης Τραπεζιών / Προβολή Συνόλων ανά τραπέζι
  • Παρακολούθηση Πάγκου / Bar / Λοιπών Χώρων
  • Take Away με ειδικό Τιμοκατάλογο / Άμεση έκδοση απόδειξης
  • Διαχείριση Ταμείων / Βάρδιας / Παραγγελιών Σερβιτόρων
  • Εκπτώσεις / Κεράσματα / Happy Hour / Ιδιοκατανάλωση
  • Αλλαγή Τραπεζιού / Τμηματική Τιμολόγηση Ειδών Παραγγελίας
  • Επανεκτύπωση Παραγγελίας / Ακυρωμένων / Αλλαγών
  • Έκδοση Τιμολογίου / Επιλογή Τρόπου Είσπραξης

Pegasus Waiter App

  • Ελληνικό / Αγγλικό Μενού Επιλογών
  • Offline Λειτουργία
  • Χώροι ανά Σερβιτόρο
  • Εξαιρετικά φιλικό menu ως προς το Χρήστη
  • Παρατηρήσεις / Έξτρα / Σημειώσεις ανά Είδος
  • Επιλογή ειδών για μερική απόδειξη
  • Αλλαγή Τραπεζιού
  • Σύνολο Είσπραξης ανά Σερβιτόρο

Pegasus KDS (Kitchen Display System)

Η εναλλακτική πρόταση Pegasus για να αναβαθμίσετε τη Κουζίνα & τα άλλα Τμήματα παρασκευής!

  • Ενσωματωμένη δυνατότητα – Χωρίς επιπλέον κόστος
  • Καταργεί τους εκτυπωτές, τα αναλώσιμα & τους νεκρούς χρόνους σε βλάβες
  • Ταξινομεί αυτόματα τις παραγγελίες & αποφεύγετε τις καθυστερήσεις
  • Βελτιωμένη οργάνωση με συνολική εικόνα των παραγγελιών ανά είδος
  • Λειτουργία με windows tablet ή POS οθόνη

 

Νέα Δυνατότητα! Επιλέξτε να δημιουργήσετε το δικό σας site Online Παραγγελιών

με αμφίδρομη επικοινωνία με το Pegasus Estiasi ERP!

e-Orders ΧΩΡΙΣ προμήθειες προς τρίτα μέρη!

Pegasus Delivery ERP

Από την αναγνώριση κλήσης έως τον έλεγχο του δρομολογίου διανομής, θα κάνει τη παράδοση των παραγγελιών σας παιχνιδάκι!

  • Εύκολη σύνδεση με τηλεφωνικό κέντρο για αναγνώριση κλήσης
  • Επιτρέπει τη χρήση έως 3 επιπλέον συσκευών κινητής τηλεφωνίας
  • Καταχώρηση Πελάτη & Στοιχείων σε χρόνο μηδέν
  • Άμεση Παραγγελιοληψία με δυνατότητα αντιγραφής προηγούμενης καταχώρησης
  • Πλήρη Διαχείριση Παραγγελίας Πακέτου & ανάθεση σε Διανομέα με ένα κλικ
  • Μαζική ανάθεση παραγγελιών προς delivery με απλό σκανάρισμα του barcode παραγγελίας
  • Αυτόματη ενημέρωση ώρας αναχώρησης/ επιστροφής Διανομέα για αξιολόγηση του προσωπικού σας
  • Διευκόλυνση της καθημερινής ροής των εργασιών
  • Βελτίωση της παροχής υπηρεσίας
  • Καλύτερη εικόνα της επιχείρησης στους πελάτες
  • Έλεγχο του προσωπικού & της καθημερινής λειτουργίας

Μην αρκεστείτε σε κάτι λιγότερο!
Η μόνη πραγματικά Value For Money λύση στην ελληνική αγορά!


ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Βορείου Ηπείρου 45, Μαρούσι 151 25, Αθήνα
T: 211 8500 323