Ελληνικό λογισμικό προϊόν και κατέχει το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς στο κλάδο των Στεγνοκαθαριστηρίων από το 1984!
Δυναμώστε την Εικόνα της Επιχείρησής σας και Αυξήστε τη Κερδοφορία σας!
Σε ποιους απευθύνεται:
Το Pegasus Dry Clean ERP απευθύνεται σε κάθε Επιχείρηση Καθαρισμού & Φύλαξης Ρούχων/Ταπήτων που επιδιώκει να προσφέρει υψηλού επιπέδου εξυπηρέτηση στο πελατολόγιό της ενώ ταυτόχρονα επιδιώκει την άρτια οργάνωση σε όλα τα επίπεδα.
Γιατί όμως να επιλέξω το Pegasus ERP Dry Clean..?
- Είναι μια Οικονομική Λύση που συμφέρει την επιχείρηση μου γιατί δεν έχει κανένα επιπλέον κόστος σε Θέσεις Εργασίας - Κανένα επιπλέον κόστος όσους υπαλλήλους κι αν έχω!
- Μικρό κόστος Ετησίου Συμβολαίου Τεχνικής Στήριξης
- Αυτόματη επικοινωνία με τα πιο δημοφιλή ταμειακά συστήματα της αγοράς
- Επικοινωνία και σύνδεση με άλλα προγράμματα της Τεχνολογίας Pegasus
- Άμεση Εκμάθηση από Αρχάριους Χρήστες, Άμεση έναρξη αποδοτικής λειτουργίας
- Άμεση εξυπηρέτηση 24 ώρες μέσω Extranet
- Αυτόματη Μεταφορά Δεδομένων από άλλα προγράμματα
- Συνεχώς εξελισσόμενη Εφαρμογή με αυτόματα update σύμφωνα με τις ανάγκες και τις απαιτήσεις του κλάδου - Γρήγορη Διαδικασία Back Up
Στεγνό Καθάρισμα, Πλύσιμο, Σιδέρωμα, Επιδιόρθωση Ρούχων και Διανομή γίνονται παιχνιδάκι!
- Εύχρηστη οθόνη RECEPTION σύμφωνα με τις ανάγκες της επιχείρησης και δυνατότητα λειτουργίας σε οθόνη αφής (touch screen)Φιλική Οθόνη παραλαβής / παράδοσης ρούχων
- Ειδική Οθόνη Καταχώρησης όλων των Πιθανών Υπηρεσιών που προσφέρετε κατά τη παραλαβή
- Διαχείριση Αλυσίδας ώστε να γνωρίζετε σε ποιά θέση θα τοποθετήσετε τα ρούχα! Διαχείριση Ραφιών και Αποθηκευτικών Χώρων
- Ορισμός Παραμετρικών Τιμοκαταλόγων προϊόντων / Eιδικών Τιμοκαταλόγων πελατών, ώστε να μπορείτε να τηρείτε διαφορετική Τιμολογιακή ανά Πελάτη
- Δυνατότητα σύνδεσης με το site της επιχείρησης και προβολή οικονομικών στοιχείων στους πελάτες - οικονομική καρτέλα αλλαγή στοιχείων - on line πληρωμών
- Πλήρης Εμπορικό Κύκλωμα (Πελάτες - Προμηθευτές - Αποθήκη - Αξιόγραφα - Έσοδα / Έξοδα - Παρακολούθηση Υπολοίπων - Παραγγελίες κλπ)
- Παρακολούθηση Διαδικασιών Delivery - Oρισμός Δρομολογίων
- Μαζική Διαχείριση ρούχων με Barcodes
- Ενημέρωση των Πελατών σας με Μαζική Αποστολή mail & sms για να μη ξεχνάτε ποτέ κανέναν!
- Εφοδιασμένο με Έτοιμα Στατιστικά και Εκτυπώσεις αλλά και Δυνατότητα δημιουργίας επιπλέον στατιστικών και εκτυπωτικών καταστάσεων (Statistics & Report Generetor)
- Δυνατότητα Προσθήκης επιπλέον module Λογιστικής - MIS
![]() |
![]() |
Οθόνη Reception:
- Όλες οι καθημερινές εργασίες πραγματοποιούνται εύκολα και γρήγορα μέσα από την οθόνη της RECEPTION (Παραλαβή - Παράδοση - Συμβόλαια). Υποστηρίζει πλήρως τη λειτουργία Οθόνης αφής (Τouch Screen) για ακόμα μεγαλύτερη ευκολία.
- Παραλαβή ρούχων με αυτόματη έκδοση εντύπου παραλαβής και αυτόματο ορισμό ημερομηνίας παράδοσης.
- Εκτύπωση ετικετών barcodes και μαρκαρίσματος ρούχων (ειδικό χαρτί) που δεν αλλοιώνεται κατά την διαδικασία πλυσίματος.
- Πλήρης καταχώρηση των Υπηρεσιών που προσφέρετε με λίγα μόνο κλικ.
- Δυνατότητα μερικής παράδοσης και διαχείριση μαζικής παραλαβής και παράδοσης.
- Διαχείριση συμβολαίων πελατών, με ανάλυση ειδών και διαδικασίες παράδοσης.
- Έκδοση Αποδείξεων και Δελτ. Αποστολής χωρίς χρονοβόρες διαδικασίες.
- Προβολή άμεσων στατιστικών Πελάτη (M.O. Παραλαβών - Συνολικός Τζίρος - Τελευταία Παραλαβή).
Στατιστικά & Εκτυπώσεις:
- Πόσους ενεργούς πελάτες έχω?
- Πόσους πελάτες έχασα φέτος? Γιατί?
- Ποιές υπηρεσίες έχουν μεγαλύτερο κέρδος - δημιουργούν πιστό κοινό?
- Πόση διαφορά έχω στην απόδοση από πέρυσι? Σύγκριση περιόδων.
- Τι αυξήσεις και τι μειώσεις?
- Απεικόνιση σε οποιαδήποτε μορφή σας διευκολύνει (μπάρες, πίτες)!
- Διευκόλυνση της καθημερινής ροής των εργασιών
- Βελτίωση της παροχής υπηρεσίας
- Καλύτερη εικόνα της επιχείρησης στους πελάτες
- Έλεγχο του προσωπικού & της καθημερινής λειτουργίας