*

× AnyDesK
Remote support
Τ: (+30) 211 8500 323 Αίτημα υποστήριξης
 » Αίτημα Υποστήριξης

Σημειώσεις - Όροι

Η εταιρεία μας ΔΕΝ υποχρεούται σε υποστήριξη εκτός συμβολαίου.

Απαραίτητη προϋπόθεση για να ισχύσουν τα παραπάνω, είναι να διαθέτει ο πελάτης Ετήσια Σύμβαση Pegasus (ΕΣΤΕΣ).

Καταχώρηση που παρακάτω αιτήματος, συνεπάγεται Αποδοχή της Τιμολογιακής Πολιτικής της εταιρείας μας.


Για να μας στείλετε κάποιο αρχείο χρησιμοποιήστε το pcloud transfer ή το wetransfer 
Ως παραλήπτη email ορίστε το support@dlgcom.gr  & θέμα: της εταιρείας σας.
Εσωτερικά στο θέμα του αιτήματος, αναφερετε πως μας έχετε στείλει αρχείο.


Για να ανεβάσετε κάποιο εικόνα χρησιμοποιήστε την εφαρμογή lightshot.
Οδηγίες δείτε εδω: https://www.dlgcom.gr/docs/Lighshot.pdf 

Φόρμα Καταχώρησης Αιτήματος
( * )Εταιρεία
( * )ΑΦΜ:
( * )Τηλ. Επικοινωνίας:
Κινήτο:
( * )email:
( * )Θέμα:
Είδος Υποστήριξης:
Διαθέτετε Συμβόλαιο Υποστήριξης μέσω Προαγοράς Ωρών:


( * )Ονόμα υπευθύνου επικοινωνίας: