--> 0;

*

× AnyDesK
Remote support
Τ: (+30) 211 8500 323 Αίτημα υποστήριξης
 » Αίτημα Υποστήριξης

Σημειώσεις - Όροι

Η εταιρεία μας ΔΕΝ υποχρεούται σε υποστήριξη εκτός συμβολαίου.

Απαραίτητη προϋπόθεση για να ισχύσουν τα παραπάνω, είναι να διαθέτει ο πελάτης Ετήσια Σύμβαση Pegasus (ΕΣΤΕΣ).

Για υποστήριξη έκτος ωρών εργασίας, ισχύουν οι επιπλέον επιβαρύνσειςα) 40% από 19:00 ως και 23:00 & Σάββατο &  β) 100%  για τις ώρες μεταξύ 23:00 ως 09:00 & Κυριακή

Το συμβόλαιο Τηλεφωνικής & Απομακρυσμένης υποστήριξης εκ μέρους της Dual Logicom, αποτελεί προέκταση της ετησίας σύμβασης της ΤΕΣΑΕ (δείτε παράρτημα Β), για πρόσθετη και επιπλέον υποστήριξη από την εταιρεία μας. Οι πελάτες που διαθέτουν ενεργό συμβόλαιο υποστήριξης EΣΤΕΣ, εξακολουθούν να μπορούν να απευθύνονται στην TESAE για θέματα που τους απασχολούν.

Καταχώρηση που παρακάτω αιτήματος, συνεπάγεται Αποδοχή της Τιμολογιακής Πολιτικής της εταιρείας μας.

Φόρμα Καταχώρησης Αιτήματος
( * )Εταιρεία
( * )ΑΦΜ:
( * )Τηλ. Επικοινωνίας:
Κινήτο:
( * )email:
( * )Θέμα:
Είδος Υποστήριξης:
Διαθέτετε Συμβόλαιο Υποστήριξης μέσω Προαγοράς Ωρών:


( * )Ονόμα υπευθύνου επικοινωνίας:
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Βορείου Ηπείρου 45, Μαρούσι 151 25, Αθήνα
T: 211 8500 323