*

× AnyDesK
Remote support
Τ: (+30) 211 8500 323 Αίτημα υποστήριξης
 » Αίτημα Υποστήριξης

Σημειώσεις - Όροι

Η εταιρεία μας ΔΕΝ υποχρεούται σε υποστήριξη εκτός συμβολαίου.

Απαραίτητη προϋπόθεση για να ισχύσουν τα παραπάνω, είναι να διαθέτει ο πελάτης Ετήσια Σύμβαση Pegasus (ΕΣΤΕΣ).

Καταχώρηση που παρακάτω αιτήματος, συνεπάγεται Αποδοχή της Τιμολογιακής Πολιτικής της εταιρείας μας.


Για να μας στείλετε κάποιο αρχείο χρησιμοποιήστε το wetransfer 
Ως παραλήπτη email ορίστε το support@dlgcom.gr  & θέμα: της εταιρείας σας.
Εσωτερικά στο θέμα του αιτήματος, αναφερετε πως μας έχετε στείλει αρχείο.


Για να ανεβάσετε κάποιο εικόνα χρησιμοποιήστε την εφαρμογή lightshot.
Οδηγίες δείτε εδω: https://www.dlgcom.gr/docs/Lighshot.pdf 

Φόρμα Καταχώρησης Αιτήματος
( * )Εταιρεία
( * )ΑΦΜ:
( * )Τηλ. Επικοινωνίας:
Κινήτο:
( * )email:
( * )Είδος Διαβάθμισης



( * )Εχω λαβει γνώση του Είδους Διαβάθμισης του αιτηματος, και αποδεχομαι τις σχετικές χρεώσεις
( * )Θέμα:
Είδος Υποστήριξης:
Διαθέτετε Συμβόλαιο Υποστήριξης μέσω Προαγοράς Ωρών:


( * )Ονόμα υπευθύνου επικοινωνίας: