*

× Ammy TeamViewer AnyDesK
Remote support
Τ: (+30) 211 8500 323e-mail: info@dlgcom.gr
 » WebApp ExperiencePegasus Web App CRM
Περισσότερα
Περιγραφή
Δυνατότητες
Modules Εφαρμογής
Ενδιαφέρομαι

Pegasus Web App CRM

Επικεντρωθείτε σε αυτό που μετράει για την Επιχείρησή σας – τους Πελάτες & την Πώληση!

 

Τί σημαίνει CRM;

CRM (Customers Relationship Managment) σημαίνει Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων η οποία εκτείνεται σε δύο άξονες: τη ποιοτική εξυπηρέτηση του υφιστάμενου πελατολογίου και τη διεύρυνση του αγοραστικού κοινού για τη διεκδίκηση νέων πωλήσεων.
 
 
Pegasus Web CRM σημαίνει πολλά περισσότερα:
  • Απόλυτη ελευθερία στη πρόσβαση & στη διαχείριση των δεδομένων – Μέσα από οποιαδήποτε συσκευή, οποιαδήποτε στιγμή
  • Άρση των περιορισμών που σας κρατούν καθηλωμένους (Επένδυση σε H/W – Θέσεις Εργασίας – Φυσική Παρουσία εργαζομένων εντός της Εταιρίας)
  • Βελτιωμένη εμπειρία χρήσης – Παραμετροποιήσιμη, Ευέλικτη & εξαιρετικά Εύχρηστη Εφαρμογή – Το σύγχρονο εργαλείο που ικανοποιεί κάθε στέλεχος Πωλήσεων
  • Ταχύτατη Ροή εργασιών από το Εισερχόμενο Τηλέφωνο μέχρι την after sales Υποστήριξη – Πλήρης εικόνα για την αξιολόγηση της Πωλησιακής σας στρατηγικής.
  • Οργάνωση των εσωτερικών διαδικασιών με τέτοιο τρόπο ώστε να εφικτή η άμεση Λήψη Αποφάσεων από τα εκάστοτε στελέχη – η Πληροφορία που χρειάζεστε, τη Στιγμή που τη χρειάζεστε!
 
Σε ποιούς απευθύνεται;
 
Σε κάθε Επιχειρηματικό Οργανισμό που επιθυμεί να αναβαθμίσει και να εξοπλίσει κατάλληλα με ένα παντοδύναμο εργαλείο τους Πωλητές/Συνεργάτες & τα στελέχη Marketing είτε εργάζονται εντός είτε εκτός της εταιρίας. Προσφέρει έγκυρη & πολύτιμη πληροφόρηση με απώτερο στόχο την αύξηση των πωλήσεων, τη βελτίωση της πιστότητας του υφιστάμενουπελατολογίου και τη συνεχή ανασυγκρότηση της εμπορικής πολιτικής ώστε να αποκτήσετε μεγαλύτερο μερίδιο στην αγορά.
 

To Pegasus Web App CRM είναι αυτό που αναζητώ για την Επιχείρησή μου - Προστιθέμενη Αξία από τη ΤΕΣΑΕ

 

Ενσωματωμένες Δυνατότητες – Άρτια Υποσυστήματα:

Διαχείριση Πελατών/Υποψήφιου Πελατολογίου – Σχηματίστε μία σωστή βάση με όλη τη πληροφορία που αφορά στους Πελάτες σας αλλά και τους Υποψήφιους στους οποίους απευθύνεστε. Αποφύγετε Ανεπαρκή & Αναξιόπιστα δεδομένα που μπορεί να σας παραπλανήσουν !
 
  • Οργάνωση σημαντικών δεδομένων μέσα από μία Κάρτελα Επαφής (Στοιχεία επικοινωνίας, Υπεύθυνος, Διεύθυνση, Υποκαταστήματα, Ταξινόμηση ανά κατηγορία Marketing / Target Group / Κατηγορία Επαγγέλματος κτλ)
  • Διαχείριση B2B & B2C Πελατειακών σχέσεων – Καταγραφή κάθε πληροφορίας που περιγράφει & προσδιορίζει το Πελάτη ώστε να είναι αποδοτική & ουσιαστική η Επικοινωνία.
  • «Δέσιμο» Επαφής με υπεύθυνο Πωλητή – Αναλυτική παρουσίαση όλων των ενεργειών που εκτελεί ο Υπεύθυνος Λογαριασμού (Account Manager) για αποτίμηση του αποτελέσματος

 

Δραστηριότητες – Για να πραγματοποιείτε τις σωστές ενέργειες τη στιγμή που πρέπει, χωρίς καθυστέρηση. Για να εκμεταλλευτείτε κάθε ευκαιρία που σας προσφέρει η αγορά πριν να είναι αργά. Από την Εισερχόμενη κλήση στην πετυχημένη πώληση το Pegasus CRM Web App είναι μονόδρομος!
 
  • Αναλυτική καταγραφή όλων των Ενεργειών – Εισερχόμενα τηλέφωνα, Προσφορές & Quotes, Προγραμματισμός ραντεβού, Προγραμματισμός επόμενης επαφής.
  • Κερδίστε περισσότερες πετυχημένες πωλήσεις οργανώνοντας το follow up για κάθε σας προσφορά & ραντεβού
  • Οδηγηθείτε σε ασφαλή συμπεράσματα βάσει των προηγούμενων δραστηριοτήτων που δημιουργούν ένα έγκυρο ιστορικό για το πελάτη & σχεδιάστε το επόμενο βήμα.
  • Εξατομικεύστε τη προσέγγιση προς κάθε Υποψήφιο αξιολογώντας τη συσσωρευμένη πληροφορία - Χτίστε υγιείς σχέσεις με τους πελάτες σας.

 
Δυνατότητες Επαφών – Σύγχρονα εργαλεία που στοχεύουν στην εδραίωση καλών σχέσεων με τους πελάτες σας. Επιπλέον, επιτρέπουν την ορθή καταγραφή της πληροφορίας σε διάφορες μορφές. Το σωστό follow up είναι θέμα δεδομένων!
 
  • Ενσωμάτωση διαδικασιών με τηλεφωνικό κέντρο – Εισερχόμενες κλήσεις για να μην χάνετε κανένα σημαντικό τηλεφώνημα ακόμα και αν είστε εκτός εταιρίας
  • Δημιουργία Ερωτηματολόγιου – Ιδιαίτερα εύχρηστο για νέα στελέχη που εκπαιδεύονται στην ορθή προσέγγιση υποψήφιου πελάτη – Επιτρέπει τη δημιουργία ενός σωστού προφίλ για το κάθε πελάτη
  • Αρχειοθέτηση Εγγράφων – από οπουδήποτε βρίσκεστε μπορείτε να ανεβάσετε τα αρχεία που σας ενδιαφέρουν με ταξινόμηση ανά πελάτη
  • Διαχείριση παρατηρήσεων & σχολίων που φτάνουν από τους πελάτες είτε με τη μορφή παράπονου είτε ως αίτημα τεχνικής υποστήριξης. Το CRM σας επιτρέπει τη καταγραφή αυτών & την αξιολόγησή τους ώστε να υπάρξει βελτίωση & τέλος ικανοποίηση από το τελικό πελάτη.

 
Προωθητικές Ενέργειες – Σχεδιάστε τις καμπάνιες & τις εκστρατείες marketing πάνω σε συγκεκριμένη πληροφόρηση η οποία θα φέρει καρπούς. Η αξία της καμπάνιας κρίνεται εκ του αποτελέσματος – Για να είναι επιτυχής πρέπει να στοχεύετε στο σωστό target group!
 
  • Δημιουργία newsletter – Χρονοπρογραμματισμός μαζικής αποστολής email σε υποψήφιο πελατολόγιο με δυνατότητα κριτηρίων – Δημιουργία ιστορικού αποστολών ανά Επαφή
  • Διαχωρίστε το υφιστάμενο & υποψήφιο πελατολόγιο ανά κατηγορία ώστε να κάνετε επικεντρωμένη προσέγγιση αναλόγως του στόχου (Νέα Πώληση, Επαναλαμβανόμενη Πώληση κοκ)
  • Δυνατότητα καταγραφής των “click” που έχει κάνει ο κάθε παραλήπτης στα links που προωθήσατε – Κάντε το follow up βάσει του feedback που λάβατε για το πού εστιάζεται το ενδιαφέρον του
  • Ανακαλύψτε τί δουλεύει & τί δεν δουλεύει ώστε να γίνει πιο αποτελεσματική η προσέγγισή σας με sms/email
 
Στατιστικά/Αναφορές – Προσαρμόστε τη πρόσβαση που έχει ο κάθε Χρήστης στη πληροφορία χωρίς δυσκολία βάσει των δικαιωμάτων που θα οριστούν κατά τη παραμετροποίηση. Πλήρης εικόνα των Πελατειακών Σχέσεων από τον Administrator για την αξιολόγηση των υφισταμένων!
 
  • Εξαγωγή σε εκτυπώσεις, γραφήματα & ποικίλες μορφές αρχείων πχ Excel / CSV /ASCII/txt κτλ
  • Εύρεση στοιχείων από όλους τους πίνακες της εφαρμογής – Καθορισμός των κριτηρίων αναζήτησης
  • Το module π-Αναφορές σας επιτρέπει να δημιουργήσετε τις δικές Αναφορές & Εκτυπώσεις συνδυάζοντας πίνακες & πεδία ώστε να αντλείτε τη πληροφορία που επιθυμείτε
  • Δυνατότητα Μαζικής Εισαγωγής Δεδομένων από αρχεία

 
Θέλω περισσότερα:
 
Διαμόρφωση Βήμα - Βήμα: Δημιουργήστε το δικό σας ERP Web App βασιζόμενοι στην ανάπτυξη της Επιχείρησής σας με τη προσθήκη module. Χτίστε το μηχανογραφικό σας σύστημα βάσει των αναγκών που προκύπτουν με ασφάλεια, δίχως να επηρεάζονται οι προσαρμογές που έχετε ήδη πραγματοποιήσει.
 

 

  • Διευκόλυνση της καθημερινής ροής των εργασιών
  • Βελτίωση της παροχής υπηρεσίας
  • Καλύτερη εικόνα της επιχείρησης στους πελάτες
  • Έλεγχο του προσωπικού & της καθημερινής λειτουργίας
Γιατί με ΤΕΣΑΕ & Pegasus WebApp CRM -Γνώρισε το Λογισμικό

 

Επικεντρωθείτε σε αυτό που μετράει για την Επιχείρησή σας...

 
 

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Βορείου Ηπείρου 45, Μαρούσι 151 25, Αθήνα
T.211 8500 323 - F.211 8500 933