× Ammy TeamViewer AnyDesK
Remote support
Τ: (+30) 211 8500 323e-mail: info@dlgcom.gr
 » ERP ExperiencePegasus Parking ERP Start Up
Περισσότερα
Περιγραφή
Δυνατότητες
Modules Εφαρμογής
Ενδιαφέρομαι

Ταυτότητα Προϊόντος:

Το Pegasus Parking ERP σχεδιάστηκε και αναπτύχθηκε με απώτερο σκοπό να καλύψει τις ανάγκες μηχανογράφησης ενός ιδιαίτερου επιχειρηματικού κλάδου. Στόχος της λύσης είναι η αποτελεσματική διαχείριση της ροής των οχημάτων που συρρέουν στο χώρο στάθμευσης και η κάλυψη των οικονομικών συναλλαγών.  Επιπλέον, παρέχει ολοκληρωμένη παρακολούθηση και των λοιπών υπηρεσιών που παρέχονται στον ίδιο χώρο (Λίπανση/ Πλύσιμο). Όλες οι εργασίες εκτελούνται με ταχύτητα, αποφεύγονται τα λάθη και βελτιώνεται η συνολική εξυπηρέτηση που λαμβάνει ο πελάτης σας.  

Σε ποιους απευθύνεται:
Το Pegasus Parking ERP απευθύνεται σε κάθε Επιχείρηση Διαχείρισης Χώρων Στάθμευσης που παρέχουν και άλλες υπηρεσίες στους Πελάτες τους. Οργανώστε σωστά τις βασικές λειτουργίες της Επιχείρησής σας, μειώστε τα λάθη στις χρεώσεις και αποκτήστε πιστό και ικανοποιημένο πελατολόγιο.  

Ανταγωνιστικά Πλεονεκτήματα:

  • Χωρίς Χρεώσεις ανά Θέση Εργασίας - Multi-user Άδεια Χρήσης - Οργανώστε κάθε πτυχή της Επιχείρησης χωρίς επιπλέον κόστος ανά χρήστη
  • Συμβατότητα χωρίς περιορισμούς στο h/w (Ταμειακή Μηχανή/ΕΑΦΔΣΣ/Thermal printers) - Ελάχιστη απαίτηση 2gb Μνήμη σε pc /laptop
  • Ενιαία Πλατφόρμα Λειτουργίας (Εισαγωγή Οχήματος με Αριθμό Κυκλοφορίας - Αυτόματη έκδοση κουπονιού - Εξαγωγή Οχήματος και Έκδοση παραστατικού) με ελάχιστα κλικ 
  • Ευέλικτη χρήση - Γρήγορη εξοικείωση των Χρηστών από το πρώτο 10λεπτο της εκπαίδευσης - Όλες οι εργασίες με το πάτημα ενός πλήκτρου 
  • Διαχείριση μονίμων οχημάτων - Ειδικοί Τιμοκατάλογοι - Μαζική Εισαγωγή/ Εξαγωγή οχημάτων και αυτόματη έκδοση των σχετικών παραστατικών παροχής υπηρεσιών - Δυνατότητα Μαζικού Μετασχηματισμού παραστατικών 
  • Δυνατότητα πολλαπλών Τιμοκαταλόγων πχ για Μόνιμα Οχήματα, Έκτακτα Οχήματα, Οχήματα Υπηρεσιών κτλ
  • Λιανική Πώληση Αξεσουάρ/Λιπαντικά και Παροχή Υπηρεσιών για Πλύσιμο Οχήματος
  • Εμπορική Διαχείριση μέσα από το Pegasus ERP για τη λογιστική εποπτεία και την οικονομική Εικόνα της Επιχείρησής (Διαχείριση Προμηθευτών/Αγορών -Πελάτες/Πωλήσεις - Αποθήκη - Δαπάνες Επιχείρησης - Προγραμματισμός Εισπράξεων Πληρωμών -  Στατιστικά /  Αναφορές κτλ) - Εξάγετε ασφαλή συμπεράσματα για τη πορεία της Επιχείρησής σας.  
  • Module CRM για καμπάνιες προσφορών sms/email  - Δημιουργία νέου υποψήφιου πελατολογίου
  • Διασύνδεση Υποκαταστημάτων -  Διαχείριση Franchise Επιχειρήσεων
  • Loyalty για την επιβράβευση πελατών με διαχείριση πόντων - έκδοση δωροεπιταγών
  • On-line αναβαθμίσεις  (Updates) ώστε να είναι συνεχώς ενημερωμένη και εναρμονισμένη με τις φορολογικές ή λειτουργικές απαιτήσεις της σύγχρονης πραγματικότητας
  • Εξαιρετική διεπαφή με Excel για Import/Export αρχείων όπως εισαγωγή δεδομένων από λοιπές εφαρμογές ή εισαγωγή αρχείων τιμοκαταλόγων των προμηθευτών/εξαγωγή εκτυπώσεων όπως οι οικονομικές καρτέλες - Σύνδεση με pdf printer για τη δημιουργία Ηλεκτρονικού Παραστατικού (e-Invoice) - Δυνατότητα Geodata για άμεση εύρεση στοιχείων διεύθυνσης απο το Google Maps και εμφάνιση επάνω σε χάρτη
  • Αυτόματη ενημέρωση Καρτέλας Πελάτη/Προμηθευτή από το Α.Φ.Μ. σε απευθείας σύνδεση με τη Γ.Γ.Π.Σ - Δημιουργία αρχείου για την Υποβολή Φορολογικών Στοιχείων (Μ.Υ.Φ.) - Δυνατότητα γέφυρας με τα πιο γνωστά λογιστικά προγράμματα της αγοράς

 

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Ανδρέα Παπανδρέου 2α, Μελίσσια 151 27, Αθήνα
T.211 8500 323 - F.211 8500 933