× Ammy TeamViewer AnyDesK
Remote support
Τ: (+30) 211 8500 323e-mail: info@dlgcom.gr
 » ERP ExperiencePegasus Parking ERP Start Up
Περισσότερα
Περιγραφή
Δυνατότητες
Modules Εφαρμογής
Ενδιαφέρομαι

Εξειδικευμένο λογισμικό για τη Διαχείριση Εισερχομένων – Εξερχομένων σε χρόνο μηδέν

Η 1η επιλογή των Επιχειρήσεων Διαχείρισης Χώρων Στάθμευσης

 

Σε ποιούς απευθύνεται:

Parking - Πλυντήρια Αυτοκινήτων - Λιπαντήρια

 

Εκτελέστε κάθε καθημερινή εργασία Γρήγορα & Απλά! Βελτιστοποιήστε την Εξυπηρέτηση που προσφέρετε στους πελάτες σας!

 

  • Διαχείριση Εισερχομένων – Εξερχομένων σε χρόνο μηδέν
  • Έκδοση & Εκτύπωση Κουπονιού σε ένα κλικ
  • Αναγραφή Κωδικού Εισαγωγής σε μορφή barcode
  • Χρήση Barcode Scanner για αυτόματη έκδοση Απόδειξης από Κουπόνι
  • Μαζική Εισαγωγή - Εξαγωγή Μονίμων Οχημάτων & Τιμολόγηση
  • Δυνατότητα Πολλαπλών Τιμοκαταλόγων (Μόνιμα, Έκτακτα, Υπηρεσιακά κτλ)
  • Λιανική Πώληση Αξεσουάρ/Λιπαντικών
  • Παροχή Υπηρεσίας π.χ. Πλύσιμο Οχήματος
  • Παραμετρικός Καθορισμός Ζώνης Ώρας & Στάθμευσης
  • Δυνατότητα Ειδικών Εκπτωτικών Κουπονιών για Επιβράβευση Πελατών
  • Δυνατότητα Κράτησης – Παρακολούθηση Προκαταβολής/Προϋπολογισμού
  • Βιβλίο Εισερχομένων - Εξερχομένων (προαιρετικά)

 

Γιατί είναι η 1η επιλογή των Επιχειρήσεων Διαχείρισης Χώρων Στάθμευσης;
  • Εύχρηστη Οθόνη Reception για να διεκπεραιώνονται όλες οι εργασίες σε μερικά κλικ
  • Άμεση εκμάθηση & χειρισμός ακόμη και από αρχάριο χρήστη
  • Τυποποίηση των διαδικασιών & αποφυγή των λαθών
  • Βελτίωση της συνολικής εικόνας της Επιχείρησης απέναντι σε κάθε πελάτη
Ποια είναι τα πλεονεκτήματα που προσφέρει ως Ολοκληρωμένη Λύση;
 
  • Εμπορικό Κύκλωμα για τη τυπική παρακολούθηση κάθε δραστηριότητας της Επιχείρησης (Δαπάνες, Αποθήκη, Προμηθευτές κ.α.)
  • Διαχείριση Οφειλών – Προγραμματισμός Εισπράξεων / Πληρωμών
  • Απεικόνιση Στατιστικών / Εκτύπωση Αναφορών για αξιολόγηση
  • Παρακολούθηση Χρηστών / Βάρδιες Υπαλλήλων
Οικονομική Υπεροχή Pegasus – Μετρήσιμο Όφελος
  • Χωρίς Χρεώσεις ανά Θέση Εργασίας – Οργανώστε την Επιχείρησή σας χωρίς Περιορισμούς
  • Συμβατότητα στο h/w με Ταμειακά, Φορολογικού, Θερμικούς Εκτυπωτές, Barcode Scanners κτλ
  • Module CRM για ενημέρωση των Πελατών με sms/ mass mail για Ειδικές Προσφορές, Εκπτώσεις
  • Δυνατότητα διασύνδεσης Υποκαταστημάτων με Ειδική Τιμολογιακή Πολιτική που εκπλήσσει

 

Προσφέρει :

  • Διευκόλυνση της καθημερινής ροής των εργασιών
  • Βελτίωση της παροχής υπηρεσίας
  • Καλύτερη εικόνα της επιχείρησης στους πελάτες
  • Έλεγχο του προσωπικού & της καθημερινής λειτουργίας

 

Εξειδικευμένο λογισμικό για τη Διαχείριση των Οχημάτων

& την κάλυψη κάθε Οικονομικής Συναλλαγής.

 

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Βορείου Ηπείρου 45, Μαρούσι 151 25, Αθήνα
T.211 8500 323 - F.211 8500 933