× Ammy TeamViewer AnyDesK
Remote support
Τ: (+30) 211 8500 323e-mail: info@dlgcom.gr
 » ERP ExperiencePegasus Book Store ERP Start Up
Περισσότερα
Περιγραφή
Δυνατότητες
Modules Εφαρμογής
Ενδιαφέρομαι

Το Pegasus Book Store Erp Start up απευθύνεται στο Σύγχρονο Βιβλιοπωλείο

Δυναμικό ξεκίνημα με άμεσα αποτελέσματα που αποτελεί πραγματική επένδυση για την Επιχείρηση

 

Σε ποιούς απεθύνεται:

Το Pegasus Book Store Erp Start up απευθύνεται στο Σύγχρονο Βιβλιοπωλείο. Παρέχει όλα τα πλεονεκτήματα του Pegasus ERP Start Up σε συνδυασμό με τις ιδιαίτερες δυνατότητες του Module Library-Βιβλιοnet.

 

Γιατί να προτιμήσω το Pegasus Book Store ERP Start Up ;
  • Δεν έχει κανένα περιορισμό σε θέσεις εργασίας !
  • Μικρό κόστος Ετήσιου Συμβολαίου !
  • Δυνατότητα σύνδεσης των υποκαταστημάτων της επιχείρησης με συνεχή αποστολή – παραλαβή δεδομένων μεταξύ τους σε Real time !
  • Νόμιμη λειτουργία της επιχείρησής σας καθώς λειτουργεί και ενημερώνεται πάντα με τις τελευταίες αλλαγές του ΚΒΣ !
  • Άμεση εξυπηρέτηση 24 ώρες μέσω extranet, για να έχετε τεκμηριωμένη την ιστορία της τεχνικής υποστήριξής σας !
  • Είναι Απλό, Λειτουργικό και Αποτελεσματικό !
  • Αυτόματη επικοινωνία με εκτυπωτές, barcode scanner !
  • Δεν έχει ιδιαίτερες απαιτήσεις στο hardware !
  • Εύκολη εκμάθηση από αρχάριους χρήστες, χωρίς ιδιαίτερες γνώσεις !

 

1. Εφοδιασμένο με το module Pegasus Library – Biblionet το οποίο παρέχει:

  • Σύνδεση με την βάση της βιβλιοnet (www.biblionet.gr) και ενημέρωση με τα στοιχεία της, τα οποία μπορείτε να τα διαχειριστείτε τοπικά
  • Επικοινωνεί με το Pegasus ERP για την αυτόματη καταχώρηση των βιβλίων στην αποθήκη και την εμπορική τους παρακολούθηση
  • Εξυπηρετεί και δανειστική Βιβλιοθήκη
  • Εύκολη και γρήγορη αναζήτηση
  • Δυνατότητα πλήρους καταχώρησης τίτλων βιβλίων με κατηγοριοποίησή τους και σύνδεση με συγγραφείς, μεταφραστές, οίκους, προμηθευτές κ.ο.κ


 

2. Πλήρες Εμπορικό Κύκλωμα: Παρακολουθεί Πελάτες, Προμηθευτές, Αποθήκη, Εισπράξεις, Πληρωμές, Έξοδα, Αξιόγραφα κ.α

3. CRM για τη δυνατότητα παρακολούθησης των εργαζομένων, με αναλυτική καταγραφή των κινήσεών τους και αυτοματοποίηση αυτών περιορίζοντας καθημερινά λάθη της επιχείρησης.
 
4. Διαθέτει Statistic Generator με δυνατότητα δημιουργίας Γραφημάτων (μπάρες, πίτες).
5. Είναι εφοδιασμένο με Pegasus Reporting Form & Label Generator.
6. Ενημέρωση των πελατών με μαζική αποστολή sms ή mail.
7. Παραμετρικοί Τιμοκατάλογοι και Ειδικές Χρεώσεις.
8. Με Οθόνη Εντατικής Λιανικής για Εύκολη & Γρήγορη Διαχείριση!
 

 

Προσφέρει :

  • Διευκόλυνση της καθημερινής ροής των εργασιών
  • Βελτίωση της παροχής υπηρεσίας
  • Καλύτερη εικόνα της επιχείρησης στους πελάτες
  • Έλεγχο του προσωπικού & της καθημερινής λειτουργίας

Είναι Απλό, Λειτουργικό και Αποτελεσματικό ! 

 

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Βορείου Ηπείρου 45, Μαρούσι 151 25, Αθήνα
T.211 8500 323 - F.211 8500 933